Gastenboek

Ik lees graag uw reacties. Schrijf een bericht in het Gastenboek. Hartelijk dank!
Ik behoud mij het recht voor berichten niet te publiceren of te verwijderen.

Mijn bericht:

 
 
 
 
 
 
 
Mailadressen worden niet gepubliceerd.
Anne-Fleur schreef op 22/07/2024
We hebben samen met Patricia een dagtour gemaakt in Lissabon. Het was heel fijn omdat ze ook Nederlands sprak. De tour duurde 4 uur en we deden dit te voet. We hebben veel geschiedenis gezien met hele mooie verhalen die Patricia vertelde over wat er toen de tijd gaande was. Ook hebben we bijna elk stukje van Lissabon gezien door de slimme shortcuts waar zij over wist. Ze vertelde alles heel goed en was een hele leuke spontane gids. We hebben heel veel gezien en hele leuke tips meegekregen om te doen en te zien voor de andere dagen dat we in Lissabon waren. Wij hebben het meer dan tevreden ervaren. Als u ook er van houdt om lekker te wandelen en de meest mooie dingen te zien, raden wij het echt aan om een dagtour te gaan doen met Patricia als u in Lissabon bent.
Veel liefs,
Anne-Fleur
Even geduld...