Gastenboek
Ik lees graag uw reacties. Schrijf een bericht in het Gastenboek. Hartelijk dank!
Ik behoud mij het recht voor berichten niet te publiceren of te verwijderen.
Wij zijn een gezin met 2 pubers en zijn 2 dagdelen met Patricia op stap geweest. We hebben Belem bezocht en een wandeling gemaakt door Lissabon. Je komt op plaatsen die je normaal gesproken zou missen.
Patricia is een hele vriendelijk gids met een enorme kennis over Portugal. We hebben ervan genoten en raden Patricia zeker aan mocht je Lissabon bezoeken.
Louise
Patricia is een hele vriendelijk gids met een enorme kennis over Portugal. We hebben ervan genoten en raden Patricia zeker aan mocht je Lissabon bezoeken.
Louise



