Gastenboek
Ik lees graag uw reacties. Schrijf een bericht in het Gastenboek. Hartelijk dank!
Ik behoud mij het recht voor berichten niet te publiceren of te verwijderen.
Lieve Patricia,
Wat hebben wij genoten van de grote dag 7 maart! Jij had alles met zo veel zorg voor ons georganiseerd met de bus, de verschillende interessante stops met levendige uitleg die voor ons volwassenen heel interessant was en ondertussen bleven de kinderen om ons heen vrolijk spelen zonder ons erg te storen.
Zaterdagavond in de mezzanine van het restaurant zaten wij heel sfeervol. Er waren kleine toespraken en de bediening was heel aardig en de verjaarstaart was een vrolijke verrassing en ook verrukkelijk. Zondagochtend heeft de jeugd uitgebreid gezwommen in het hotel en Hendrik en ik zijn met onze dochter Barbara nog naar het São Jerónimo klooster gegaan. Héél indrukwekkend! En daarna nog naar het Berardo museum ernaast.
Gedurende de lunch (buiten op terras van Audrey's, erg lekker er door onze kleindochter gevonden) vertrok de ene na de andere familie en zondagavond was de fado avond die jij voor ons zessen had besproken. Wij hebben daar enorm van genoten, er werd prachtig gezongen en er was een enige sfeer, absoluut geen tourist trap. Wij waren wel gefrustreerd dat wij geen Portugees konden verstaan.
Héél veel dank voor al je geduld met de vele e-mail vragen. Jij hebt precies aangevoeld wat bij ons past en door jou is het een onvergetelijke top dag geworden. We hebben wel geluk gehad dat deze reis nog door kon gaan met het coronavirus overal om ons heen.
Heel veel liefs, ook van Hendrik,
Vanessa Bentinck
Wat hebben wij genoten van de grote dag 7 maart! Jij had alles met zo veel zorg voor ons georganiseerd met de bus, de verschillende interessante stops met levendige uitleg die voor ons volwassenen heel interessant was en ondertussen bleven de kinderen om ons heen vrolijk spelen zonder ons erg te storen.
Zaterdagavond in de mezzanine van het restaurant zaten wij heel sfeervol. Er waren kleine toespraken en de bediening was heel aardig en de verjaarstaart was een vrolijke verrassing en ook verrukkelijk. Zondagochtend heeft de jeugd uitgebreid gezwommen in het hotel en Hendrik en ik zijn met onze dochter Barbara nog naar het São Jerónimo klooster gegaan. Héél indrukwekkend! En daarna nog naar het Berardo museum ernaast.
Gedurende de lunch (buiten op terras van Audrey's, erg lekker er door onze kleindochter gevonden) vertrok de ene na de andere familie en zondagavond was de fado avond die jij voor ons zessen had besproken. Wij hebben daar enorm van genoten, er werd prachtig gezongen en er was een enige sfeer, absoluut geen tourist trap. Wij waren wel gefrustreerd dat wij geen Portugees konden verstaan.
Héél veel dank voor al je geduld met de vele e-mail vragen. Jij hebt precies aangevoeld wat bij ons past en door jou is het een onvergetelijke top dag geworden. We hebben wel geluk gehad dat deze reis nog door kon gaan met het coronavirus overal om ons heen.
Heel veel liefs, ook van Hendrik,
Vanessa Bentinck



